7.9. - Pátek
11:00 - odjíždíme od Safewaye s narvaným autem. 11:30 - odjíždíme z Wheatonu (náš oblíbený bazén) s krásnou varnou konvicí - vařič letos nebude, páč jedeme na dovolenou. Už máme stan Coleman - oranžovej…fuj, 2 nafukovací matrace, 2 karimatky, ňáký nádobí … a všechno to pak vrátíme. Pan Miloslav nám radí z GPS (z Targetu za 300$), ale občas mu to nevyjde, je trochu zmatenej z tý mapy. +-15:00 - dorážíme do Ocean City, našli jsme Visitor Center, posbírali mapy a jeli na pláž a zbytek dne jsme řádili ve vlnách. 19:30 - jedem do koňskýho kepmu za 37$ bez vody a elektriky, ale koupelna je za rohem a elektrika taky, tak nevim co tim mysleli. Po tmě jsme postavili náš nepřehlédnutelný stan s petolejkama na stěnách a povečeřeli za ještě větší tmy. Cestou do koupelny jsme se stavili v kině (altán s televizí), ale dávali ňákou US blbost. Více fotek najdete na webu stena, ivy, tomči.

8.9. - Sobota
9:00 - vstáváme. Kemp vypadá za světla dost dobře, bydlíme přímo u vody, parkujou tu lodičky a vedle je hřiště na beach, bohužel máme míče jen na basket a fotbal. Jeli jsme do NP Assateague - asi 5 min autem a šli jsme na pár půlmílových trailů. Ta poslední byla nejhorší - pronásledovala nás hejna a stáda komárů, takže jsme to dost odnesli. Pak jsme si šli ještě hopnout do vln a potom jsme se jeli odsolit do waterparku u našeho campu - my zadarmo, necampeři za 13$. Tobogán s pneumatikama byl docela OK, ale v tom druhým jsem se zastavila. Lifeguardi byli zřejmě z Evropy (východní) a každej měl jiný plavky, to je teda úroveň. 16:00 - vyjíždíme z OC a cestou se stavíme v China Expresu na Fried Rice (4,50$) a Lo Mein (4,25$). 17:00 - jsme v Bethany Beach (domov plážových plavčíků). 20:00 - mašli jsme kemp. Paní sice řiká žádný párty, že je to rodinný kemp, ale přesvědčili jsme jí, že jsme rodina se dvěma malýma dětma (chlapci). Za 15 doláčů na osobu to celkem nejde, bydlíme vedle rybníčku, jsou tu hrozně hlučný kachny (vyžraný a asi křížený s labutěma) a útočily na nás. V game roomu je internet, hurá. Všude okolo tu stojí obytný autobusy a pojízdný domečky. Je tu horko a žere to tu. Další fotky: sten, iva, tomča.

9.9. Neděle
8:00 - vstáváme. 10:00 - vyjíždíme. Už jsme posnídali - piškoty a čaj a šli na internet, kde jsme našli domov pro dnešek a zejtřek (Motel8) 10:45 - jedem směrem do Philadelphie. 11:00 - už jsme ve Philadelphii. Jdeme zaparkovat do Visitor Centra. Tam nás babča poslala na prohlídku Zvonu Nezávisosti, Independence Hall, tam kde se psala ústava, Courtu a pak hlavně na ty schody, kde se točil Rocky - před Muzeem of Art. Má tam svojí sochu a otisk bot. 17:00 - vyjíždíme do New Jersey. +-20:00 - našli jsme náš Super Motel8 z internetu, ale tenhle dědek indickej nás chtěl přečůrat a řek že chce za noc 100$, tak jsme se chvíli dohadovali a nakonec nám to dal za normální cenu (75+daň), hajzl jeden, zkoušel to. Ale aspoň je tu internet, TV a sprcha. …a taky štěnice. Další fotky: sten, iva, tomča.

10.9. Pondělí
Ráno jsem zjistila, že nevidim, že jsem celá poštípaná od těch hajzlů a ostatní taky. Jen já mam navíc nateklý oko, takže vypadam jako s pytlem na oku, prostě super motel. Vyrážíme na bus 161 (asi 20m od motelu) směr New York City. Jdem na Time Square, páč je to blízko busu Port Authority a pak loďkou na Sochu Svobody. Než nás tam ale pustili, odebrali si vzorky všeho a naskenovali nás a sebrali nám zbraně a baťohy, abychom jí neublížili. Pak nás stejně pustili jenom do podstavce, tak nevim proč takovej teátr. Vevnitř bylo ještě "muzeum", kde bylo asi 1000000 soch Liberty. Ale jinak dobrej výhled. Cestou zpátky se lodička ještě staví na Ellis Islandu (uvítací vězení pro přistěhovalce ve svobodné zemi). Ale na to už jsme neměli sílu. Pak jsme šli na Velkou Nulu - na bývalý dvojčata, stále se tam nic neděje, dostaví to až 2012. Ale je tam náš starej dobrej Burgr King. Byli jsme i v Rockeffeler Parku, jsou tam malý železný sošky a hrozně běžců. Pak jsme se vraceli na sever na bus různýma uličkama s kavárnama, kde to bylo rozhodně hezčí, než v centru NYCu. Bus jsme našli v pohodě, zaplatili jsme opět každej 3,40$ a dorazili do motelu asi ve 22:00. Další fotky: sten, iva, tomča.

11.9. Úterý
9:30 - jdeme posnídat do minirecepce, kde si opět nemáme kam sednout (bohužel jen 4 židle a dva microstoly - obsazený). Papáme cornflaky, bagely, coffee a jus. Pak jedem zas naší trasu do NYC. Od rána leje, takže to vypadá nadějně. Jdem do Rockeffeler Centra na koncert policejní akademie…hráli dost dobře. Okolo se začínají objevovat další a další gumovky, asi to bude poslední módní výstřelek. Jedna paní měla dokonce igelitový šaty do deště. Celkem praktický. Na sochu svobody prej neprodávali lístky, buď kvůli počasí, nebo se bojí 11.9. Je bouřka. Jdem se kouknout ještě na United nations, ale dovnitř už to nestíháme, páč ve 3 máme sraz u Švejka. To je socha autobusáka na Port Authority, kterej vypadá jako švejk. Jedem zpátky k motelu. 16:30 - vyrážíme do Hartfordu nebo někam tim směrem. 19:00 - jsme v New Haven, jdem se kouknout na univerzitu Yale, ale nepustili nás tam, páč jsme neměli jisku. 21:30 - dorazili jsme do Hartfordu, zajímavýho je tu pro nás akorát Motel6. Vypadá trochu líp než motel8 a nejsou tu broučci…zatím. Internet moc nejde, ale za 70$ je to OK a ráno nám daj aspoň kafe a mapu. Další fotky: sten, iva, tomča.

12.9. Středa
10:00 - jedem do Bostonu. 12:40 - parkujem v P za 16$ na 3 hodiny (odevzdali jsme klíčky, takže naše věci už nikdy neuvidíme). Jdem na loď Constitution - námořník řikal, že tam bývalo 450 lidí a jen jeden kuchař a každej měl na den 1 galon vody. Tak to by mi asi nestačilo. Pak jsme šli ještě na jednu loď z druhý světový a jeli pryč. Cestou jsme jedli v Taco Bell - moc nám ty tvrdý tortily nechutnají. 18:00 - dorazili jsme do Salemu - muzeum čarodějnic mělo otevřeno bohužel jen do 5, tak nic. Jedem do Kittery. Bohužel už byla tma, tak jsme ani nezastavili na nákupy, zase nic. 20:00 - našli jsme kemp, mají tam psa, kterej vypadá jako medvídek a olizoval mi nohy. Byl plnej (ten kemp), tak nás paní poslala do jinýho. Za 51$ teda dost, ale máme tu vodu. Je hrozná zima, tak jedem do koupelny autem. Další fotky: sten, iva, tomča.

13.9. Čtvrtek
9:45 - už jsme posnídali koláč a Starbucks, sbalili domov a jedem na Lighthouse, kterej je nejfotografovanější na světě…možná jen v USA, ale určitě je nejlepší, páč je americkej. Jsme myslim v York Beach. 12:00 - jsme v Old Orchard Beach, voda je ledová, ale vlezli jsme tam. Pak jsme vysušili stan a jeli dál. Minuli jsme největšího čokoládovýho soba na světě - Lennyho a jedem do Portlandu. Prej tu maj nejfotografovanější maják na světě - už zase, asi nám kecaj amíci. 14:30 - jíme v Asia restaurantu, takový podivný jidla podivných názvů, ale bylo to dobrý a bylo toho dost. 15:15 - jedem z Portlandu pryč. Na sever Vávro, na sever. 18:00 - přijeli jsme do Camdenu - do státního parku Camden Hills, kemp je za 20$ takže skoro zadarmo. Jdem čekat na západ slunce na hrad. 19:00 - už jsme to nafotili a jedem nabíjet do koupelny (foťák, foťák a hlavně hodinky). Takže se musíme sprchovat aspoň 3 hodiny. Bohužel zásuvky byly jen u záchodů, takže změna plánu, musíme trůnit 3 hodiny. …Vydrželi jsme to hodinu. 20:45 - jdeme spát, páč je tma a na nic jinýho nevidíme. Další fotky: sten, iva, tomča.

14.9. Pátek
8:00 - vstáváme a jdem si čistit zuby s varnou konvicí. Snídáme ve velkym stylu. 9:45 - vyrážíme na trail. Jdem na overlook. Vypadá to tu jako na Šumavě…nádhera. 12:15 - jedem do dalšího parku. 13:00 - nakoupili jsme teplý kuřátko a těstovinovej salát v potravinách. 13:40 - dojeli jsme do Moosepoint SP, vstup je 2$ na os., je sice pěknej, ale do Borskýho parku chodíme taky zadarmo, tak jedem dál. Holt se najíme na jiným stole. 14:00 - vjeli jsm do st. Parku Fort Point, u vstupu byla kasička - adulti za 2$ na os., tak jsme jim dali 3,30$, protože jsme hodný. Na picknickovým místě jsme si vybalili kuřátko a těstoviny a snědli to všechno (i když ty těstoviny byly hnusně sladký). Pak jsme se šli projít na molo a do parku. Pěkná tráva. 15:30 - jedem dál po 1 (silnice). 16:00 - jdeme si prohlídnout pevnost Fort Knox. Je to obrovský a všude jdou děla a pece na nahřívání koulí (do těch děl), ale venitř není nic, jenom cihly…a tma. 19:30 - přijíždíme do NP Acadia. Našli jsme dobrej camp Headly Point za 22$, za 30 s vodou a elektrikou, ale my drsňáci chceme bez el. a pak kluci tráví večer na záchodě. Sprcha je za čtvrťák, ale OK. Povečeřeli jsme trochu divný instantní těstoviny s divnou sojovkou. Další fotky: sten, iva.

15.9. Sobota
8:15 - leje a leje, necháme stan stanem. 10:00 - jedem do parku. Do Bar Harboru, tady jsme našli internet, ale jen na chvíli, signál na phone pořád nemáme. 13:30 - jsme na Sand beachi, ale koupat se nebudem, páč je 59°F, takže asi 15° a všichni máme rýmu. 14:00 - jsme v Thunderhole, škoda že nejsou větší vlny. Pořád leje. 15:15 - jedem na nejvyšší vrchol východního pobřeží (autem), všude kolem je mlha, viditelnost ak na 2m. 15:20 - Cadillac Summit - vidim jenom mlhu a bílo. Ale už neprší :. 17:00 - jdem jíst - krabí salát a chicken wrap (sice byla zelená ale ňam), pak jsme si dali kafe a 3x jsme si ho doplnili a ještěsi vzali mlíko na cestu…czech style. 17:30 - jdem na pirátskej minigolf. Vyhrál Tomča a já byla 2.!!! 18:35 - už jsme v našem campíku. Je zima jako prase a je nám nějak divně. 20:10 - jdeme spát (rekordní čas) Další fotky: sten, iva, tomča.

16.9. Neděle
7:00 - vstávám zimou. Jsme ve stínu, tak se stěhujem na sluníčko a na další tři-čtyři stanoviště pro stany. Včera jsem tu nechala na stole těstoviny, ale koukam že je ňáký zvířátko dojelo. Sušíme a sušíme, plachtu od stanu máme na houpačkách, stan na autě, spacáky na stolech, Tomča má všechny svý baťůžky na svým stole a spokojeně snídáme bagety s falešnym máslem a vínovou marmeládou. Ale je krásně, svítí sluníčko, ráno bylo 45°F. 10:00 - usušeno a jedem pryč. Jedem znovu na Cadillac Summit, dneska snad bude výhled lepší. 11:55 - schovali jsme tu cashku, dost nenápadně, tak jí asi nikdo nenajde. Schovali jsme tam tužku z golfu,
lízátko, žlutej hopík, žvejkačku, tampon, zápalky a to je asi vše. 12:45 - jsme u jezera. Voda je dost teplá, ale zaplavat si asi nejdem, tak se aspoň vyfotíme na chairu. 13:00 - už jedem na sever, cesta je roztřesená a auto docela skáče a pípá a mně se to taky moc nelíbí… 15:00 - parkujem před Walmartem a obědváme bagetu s oranžovým salámem - fuj, Áčko obědvá zvířátka (něco jako BeBe) a eště voláme, páč jsme narazili po dlouhej době na signál. Koupila jsem si pyžamo, Helča 4 tílka, aby nám nebyla zima. 17:30 - zůstáváme v Bangoru, páč zejtra potřebujem banku, páč nás chce někdo vytunelovat. Našli jsme luxusní camp s elektrikou, vodou a internetem za 33$, nekup to. Sice jsme chtěli motel, abychom neumrzli, ale uvidíme. Aspoň nás nechali do 8pm ve společenskej místnosti, tak jsme ještě za tepla povečeřeli, někdo guláš, někdo čína polívku a někdo stále jen zvířátka. Další fotky: sten, iva, tomča.

17.9. Pondělí
7:00 - Helča už dávno vstala a šla na zápis (tímto děkuju Majdě za muj zápis). V noci byla ještě větší zima než dřív. Tak si dáme galon čaje a jdem za obchodem. 9:10 - jdem do banky, dostali jsme šeky a doporučení, ať jdem spát do hotelu. Paní byla celkem milá, jmenuje se Heather a už jí nikdy neuvidíme. Máme prachy, tak jdem shopping do maršála. Nakoupili jsme na zimu - ponožky, tepláky, peřiny. 12:15 - jdem papat do Biga. 14:00 - jsme v Milinočetu, předposledním městě na severu. A svítí sluníčko a je zima. A my jdem hledat kešku… Nešli jsme. Jeli jsme hledat visitor centrum. Paní se sluchátkama jako brutální Nikita na nás nevraživě koukala, ale pak nám zarezervovala kemp. Je to bez vody a elektriky (za 18 je to OK), takže jsme jeli nakupovat jídlo a pití a donutky. 16:45 - vyrážíme do Baxter parku za sobíkama a losíkama. 18:00 -už máme plac a děláme ohínek. Dřevo bylo za 3$ - asi jeden balíček, tak jsme si rovnou vzali 4 balíky, dyby náhodou. Upekli jsme buřty, vlastně klobásky italským chlebem a francouzskou hořticí. Šli jsme spát na nás dost dlouho - 8:45. Další fotky: sten, iva, tomča.

18.9. Úterý
7:35 - vstáváme. Tomča už leží v autě ve spacáku - asi mu bylo horko. Hodíme mokrý hadry do auta a jedem posnídat na sluníčko k rangerovi, kterej se vrátí až dneska v poledne, jak má na dveřích, ale má tu bejt každej den 8-9am a 8-9pm. Asi šel na nákup nebo na medvědy. Po cestě na nás ty lidi tak divně koukali, jenže to jsme ještě nevěděli, že máme otevřenej kufr a vypadávaj nám různý části stanu. Ale dřevo na střeše to ustálo. 10:00 - jedem na lodičky na Daicey Pond. Mt. Kathadin asi nezvládnem, prej je to extrémní šplhání a výlet na 8 - 10 hodin, tolik času nemáme :. 17:00 - byli jsme na lodičkách (za 1USD), pak na jezírkách, nejhezčí byl Rocky Pond. Pak jsme se vrátili přes Kidney Pond do našeho Daicey Rybníka a povečeřeli česnekovej chleba. Jedem ven z Baxteru. Cesta jako v Rusku, možná horší, ale rozhodně se za jízdy nedá psát. 18:29 - viděli jsme losa (nebo soba), přebíhal silnici, ale nestihli jsme ho vyfotit, Tomča řídil, tak stačil vyfotit aspoň zadek. 19:00 - odbočili jsme do kempu. Paní kempová sice řekla, že 6 doláčů za osobu a sprchy mají, ale pak jsme zjistili, že za 2 baky, mrcha. Ale není tu taková zima (pod nulou), je mírně nad, tak zůstanem. Další fotky: sten, iva, tomča.

19.9. - Středa
8:00 - vstali jsme. 8:30 - natočili jsme vodu a jedem zpět na tu krásnou silnici, nebo spíš polní cestu, kde jedem jen my a kamiony se dřevem (mají tu omezenou rychlost - asi 110). 12:00 - dojeli jsme po útrapné cetě na Gulf Hagas - "Grand Canyon východu". Pán ranger byl hrozně vtipnej, tak jsme mu zaplatili 4x9$ a mapu za doláč už nám zapomněl naúčtovat. Šli jsme původně zkratkou, ale asi mají špatný měřidlo. Šli jsme po stopách losa, až jsme došli na Karel Hegeš, pěkný vodopády, tak jsme lezli po šutrech, ale voda byla ledová, takže žádný velký cáky. Pak jsme šli podél řeky a kaňonů a zpátky lesem a bahnem. 16:30 - projeli jsme okolo rangera, jehož dcera dělala lifeguarda v Marylandu, smál se na nás, hodil pár vtipů a jeli jsme. Jeli jsme kostrbatě po šutrech a najednou buch a kolo je v p… prachu. Ta cesta byla hrozně prašná. Jdem hledat rezervu - víme kde je, ale nevíme jak na ní.
Za chvíli zastavil jeden chlapík, tak nám aspoň ukázal, čim jí vyndat. Když viděl, že už je to ok, tak odjel. A pak se nám podělal jack - hever, neudržel váhu auta. Naštěstí zastavilo další auto, tak nám pučili jejich. To kolo vypadalo celkem vtipně - asi 2x menší než ty ostatní. Ale jeli jsem. Dojeli jsme do Greenvillu k benzínce. Poslali nás do servisu ke kámošovi. Pan servisman bydlel v neskutečným bordelu - dílna byla vedle baráku a z okna koukala jeho matka, celkem horor, ale byl milej. Kouknul na pneu a řek, že to nejde spravit. Ještě stačil Tomčovi postříkat olejem tričko National Geographic s tučňákem z Doláče. (Vlastně to bylo jinak, pak jsem se dozvěděla, že mu ho postříkal Stan, když mu na ruce praskla štěnice.) 19:00 - vrátili jsme se k benzínce. Voláme do Budgetu (naše půjčovna), tak prej si máme koupit pneumatiku, že nám to zaplatí. Ale už je zavřeno, tak jedem do campu, páč už máme hroznej hlad. Voláme do Budgetu ať nám daj radši nový auto. Hurá jsou tu sprchy. Další fotky: sten, iva, tomča.

20.9. Čtvrtek
7:00 - Tomča s Helčou jedou do sprchy vařit čaj. 7:45 - vstáváme a vybalíme všechny věci na zem. 9:45 - jedem si pro nový autíčko, ani jsme nestihli vyjet z campu a už nám ho vezli naproti. Pán ho vyložil, podepsali jsme papír a hotovo. Je bílý, Toyota, ale celkem Ok. Kluci si s nim asi tak půl hodiny hrajou. Naložili jsme ho a jedem před camp na net, páč už byl check-out time (11:00). 11:45 - jedem pryč. Asi do Berlína a pak do White Mountains. 13:00 - jedem přes atény. 14:00 - jsme ve Skoweganovi a jdem jíst k Číňanovi. Bylo toho hrozně, tak si berem i večeři s sebou, paní nám to sama nabídla. Měla džíny z 80.let a nebyla to šikmoočka. Pak jsme šli ještě pro zásoby spodního prádla do Doláče. 15:45 - jdem pro chleba, donuty, mufiny, lambrusco, banány, Áčko dělá mentálka a paní okolo se nám smějou, jako by amíci snad byli jiný. Pak jsem si u východu koupila hopíka, ale vypad mi oranžovej, tak ho obětuju do kešky. 19:00 - stojíme u vchodu do kempu ve White Mountains. 19:30 - jedem do jinýho kempu. 19:40 - už jsme v kempu. Skoro sami a ráno na nás bude svítit sluníčko ze všech stran. Konečně uschneme. Další fotky: sten, iva, tomča.

21.9. Pátek
7:30 - je mlha jako plha. Sluníčko nevyšlo. 8:30 - je pořád mlha. Snídáme muffiny s tunou čokolády a pudinkem. 8:45 - jedem objevit hory v mlze. 12:15 - vyšli jsme na obtížný výstup velehory Boot Spruce nebo tak nějak - výška 1677m, obtížnost - nejvyšší. Na tu ještě vyšší někteří jedinci tak dlouho rozmýšleli, až přišel mrak a nešli tam (na Mt. Washington). 18:00 - po téměř 7 hodinách útrap jsme doběhli k autu a vysílení, hladoví a smradlaví jsme zaútočili na náš oblíbený Mekáč. Naneštěstí zrovna skončili zápas 12ti letý amíci, takže zamořili celej Mekáč, ale jejich kouč nás aspoň pustil před ně, tak jsme nečekali. Po jídle jsme se jeli dojíst do kempu polívkou. Na závěr jsme si dali Lambrusco, pivo a oplatky a sedli jsme si k ohni, páč mi byla zima jako … Další fotky: sten, iva, tomča.

22.9. Sobota
8:00 - je teplo - konečně. 10:30 - jedem k vrátnýmu na kakájo za 0,80$. Nekup to. 10:40 - jedem pryč. Na Niagáry Vávro. 12:10 - jedme do Polárních jeskyní. …Za 52 doláčů to bylo celkem ftipný. Lezli jsme po 4 mezi šutrama a po prkenných lávkách. Čekali jsme Moravskej Kras, ale ono nic, asi neví co je to jeskyně. Jenom hlad z toho máme. 14:00 - jedeme na lov jídla. 15:30 - konečně!!! Našli jsme pizza-pasta a dali jsme si pravý americký špagety s kečupem a eště nám dali chleba s máslem na cestu. Jsme ve Vermontu. Padají tu listy, asi bude podzim. No jóóó - zejtra bude. A já mam v deníčku ještě spoustu místa, tak budu muset něco nakreslit. …Projeli jsme Woodstockem. 17:15 - jsme zase v New Yorku. Tentokrát jen ve státě. Začíná pršet, ale holky chtěj kafe a kluci ropu, tak hledáme gas stanici. …Našli. 22:00 - podle plánu pana Miloše jsme dojeli do Syrakus. Chtěli jsme motel, ale on to zas podělal. Tak jsme mu to nastavili znovu a tentokrát se trefil do motýlku M6. Další fotky: iva, tomča.

23.9. Neděle -> Podzim
9:20 - berem v recepci kafe na cestu a vzhůru k Niagárům. 12:00 - přijíždíme na ty slavný waterfalls. Kluci fotí (každou vlnu 120x). 13:00 - stále fotí. 14:00 - 3 sudičky ve žlutých pláštěnkách jdou pod vodopád pro sprchu. 15:00 - jdem se "naobědvat". Hot pes s hranolkama, nic lepšího tu nemaj (za 6,5), Áčko má sladkej bagel s taveným sýrem. 16:00 - jdem na lodičku. Vyfasovali jsme modrý ponča velikosti XXXL a šli jsme do 1.řady, abychom byli nejvíc mokrý. Počasí supr, sluníčko pálilo, vlny obrovský, rackové rychle kopali nožičkama, aby odpádlovali před lodí, ale nikdy to nestlihli a museli vzlítnout, tupci. A že jich tam bylo dost. Dobrá voda, škoda že se tu nejezdí rafty. 17:30 - (podle plánu v 11) - jedem na Velký jezero. 18:30 - večeře u Wendy´s. 19:00 - jezero. 19:35 - jedem hledat M6 bez vešek. 23:15 - Motel6, usínam. Další fotky: sten, iva, tomča.

24.9. Pondělí
9:35 - jdem do recepce na kafe. Paní vrátná se tváří, že nás nesnáší, protože bude muset dovařit kafe. 9:40 - jedem na benzínku, páč autíčko se pořebuje nasnídat. (Gas - 2,859/gal - 16,789galonů, takže 50 doláčů.) My snídáme taky v autě. 9:50 - jedem do Shenandoahu. Píšu krásně, páč stojíme a plánujeme trasu, další trasu a jinou trasu a … už jedem…někam. 15:15 - přijíždíme do Shenandoahu. Cestou jsme nakoupili bomby na zničení bed bugů. Snad to bude fungovat. Stálo to jen 8 doláčků - vlastně 6, ještě jsme dostali slevu. Jitka psala, že paychecky nedostaneme. No to mně ani nepřekvapilo. No comment. Mam hlad. 18:30 - přijíždíme do kempu. Cestou jsme potkali asi 5 rodin srn, vůbec se nebojí, tak jsme se s nima vyfotili na rodinnou fotografii. Pak jsem se s nima ještě proběhla okolo stanu, ale asi jsem je vyděsila, páč se už pak nevrátili srnečkové moji. 20:00 - jdeme spát. 22.00 - někdo venku něco hrabe. Je to něco velkýho. A byl to deer srnec. Ohlodával naší lavičku nebo možná strom asi metr od našeho stanu, tak jsme ho poslali pryč, aby nás nerušil. Další fotky: sten, iva, tomča.

25.9. Úterý
8:15 - balíme věci, abychom je mohli bez problémů vrátit. Vyhodili jsme půlku jídla, ostatní posnídali těstoviny a čínský polívky a hotovo. 10:00 - jedem do DC. 13:00 - u Jitáka jsme si vyzvedli kufry. Doufáme že bez broučků. 15:00 - v Sieřře T a H vylámali šeky a šli je vyměnit do Chevy Chase. Pak půjdou jěště vyměnit ty druhý propadlý. 15:30 - jedem do Sport´s Authority vrátit stan a karimatku a pak do Targetu,… 16:30 - jdem ještě nakupovat, abychom se do těch kufrů už vůbec nevešli. 17:00 - večeříme s Áčkem v Korejskej restauraci úplně sami. Dali jsme si korejské knedlíky. Docela dobrý, ale moc jsme se nenajedli. 20:15 - jedem do naší oblíbený M6. Dostali jsme mikropokoj a narvali jsme ho všema zavazadlama, takže nezbylo místo k hnutí. 21:00 - 24:00 - balíme balíme přebalujem… Další fotky: iva.

26.9. - Středa
9:00 - vyhodili jsme zbytky a jedem do banky pro prachy a do Targetu vrátit muj polštářek na cestu a GPS (ta nebyla úplně zadarmo, ale pan Milouš za to stál). 14:00 - už jsme na letišti, takže už vracíme jenom auto. Bylo to celkem rychlý - přišel pán, naťukal si do kalkulačky kolik jsme ujeli a vytisk nám účet a nazdar. Tak nazdar Ameriko. i.